30.5.2016

toimettomuudessa uitettu

on kädet, jotka etsivät tapaa tulla todellisiksi. vain yhteydessä toisiin ihmisiin voi tulla todelliseksi. on turhautuneet kädet, jotka etsivät toimea. mikä tahansa toimi ei kelpaa käsille. on liikaa turhia toimia, joilla tuotetaan turhia tuotteita, näennäistä hyvinvointia ja pidetään pystyssä vallalla olevaa tilaa, sen kieltä ja rakenteita, joiden puitteissa on vaikea löytää tyytyväisyyttä. miksi minun pitäisi tulla osaksi tätä yhteisöä, joka ei halua minua ja minun onneani?

turhautuneisuus purkautuu usein maahan. kunpa se purkautuisi toiminnaksi!

kädet ovat hermostuneet, kaivan kuoppia sisäpihalleni ja raaputan hilseilevää päänahkaani, pöllyän itsessäni.

miten minut on saatu uskomaan, etten kelpaa mihinkään, että olen vääränlainen tälle yhteisölle?

minulla on toimivat kädet, jotka herkeämättä etsivät kanavaa tulla todellisiksi.

mihin tartun?